Rhea Vendors Group S.p.A.
Rhea Vendors Group S.p.A.

Rhea Vendors. Viziune: o companie de familie. (text preluat si tradus din site-ul producatorului)
Cei peste șaizeci de ani pe piața de vending i-au învățat pe Rheavendors că vânzarea cu amănuntul automată este mai mult decât o simplă tranzacție. În principal, este vorba de încredere. Complexitatea tehnologică, economică și logistică din ce în ce mai mare a industriei de vending de astăzi nu i-a făcut pe Rheavendors să piardă din vedere acel adevăr de bază. Această claritate a viziunii se datorează în mare parte faptului că, spre deosebire de concurenții care sunt deținuți de conglomerate multinaționale, Rheavendors a fost și continuă să fie o afacere de familie. Clienții noștri se pot baza pe continuitatea viziunii și integrității morale transmise de la Aldo Majer, fondatorul, catre fiul său Carlo, care a îndrumat Rheavendors în secolul XXI. Se pot baza pe sensul scopului care vine odată cu a fi acolo înca de la început, construind compania și urmărind-o cum crește. Și pot fi siguri că răspunderea pentru calitatea produselor și serviciilor noastre nu se risipește într-o ierarhie complexă de administratori corporativi, ci revine fiecărui membru al familiei extinse Rheavendors, de la colegii noștri din filialele din întreaga lume, până la fiecare tehnician din fabrică si membrii ai Consiliul de administrație.
În timp ce mentalitatea corporativă tinde să se refere la indivizi ca „resurse umane”,noi îi numim familie
Păstrând simplitatea
În timp ce complexitățile tehnologice, comerciale și logistice ale activității de vending sunt numeroase și mari, și în timp ce noi înșine am contribuit la această complexitate inventând continuu noi tehnologii, rețete de băuturi mai sofisticate și concepte inovatoare de vending, Rheavendors știe că totul se rezumă la un principiu foarte simplu: utilizatorul final se așteaptă să interactioneze rapid și ușor cu o mașină pentru a obține o băutură sau o gustare, iar operatorul de vending se așteaptă la o mașină care o face în mod fiabil. Misiunea Rheavendors este de a face acest lucru să se întâmple. Simplu.
Know-how
Din punct de vedere tehnic, know-how-ul este proprietate intelectuală, ceva de protejat. Dar pentru asta sunt brevetele și, deși Rheavendors deține un număr mare dintre ele, nu ne localizăm cunoștințele într-o serie de invenții. Preferăm să ne gândim la acestea ca la moștenirea noastră morală, o acumulare de experiență și judecată care nu este menită să fie păzită, ci transmisă și împărtășită. Know-how-ul este, de asemenea, format din cunoștințele și abilitățile colective ale oamenilor noștri, a căror măsură semnificativă constă în faptul că durata medie a angajaților noștri este de 13,5 ani. Dar, probabil, cunoștințele noastre rezidă mai presus de toate în imaginație, pe care Rheavendors a cultivat-o dintotdeauna din acel moment, în urmă cu mai bine de 50 de ani, când Aldo Majer a ales să-și transforme turnătoria auto într-o afacere cu distribuitoare automate.
De atunci, ne-am străduit să ne imaginăm ce urmează, extinzând orizonturile nu doar ale industriei de vending, ci și ale noastre.
Durabilitate
Viziunea problemelor de mediu ale unei companii deținute și gestionate de o familie este înclinată în mod natural să evolueze pe termen lung și să considere tema creșterii controlabile ca fiind centrală.
Viziunea pe termen lung și valorile familiale tind, de asemenea, să conducă la o abordare holistică a mediului, văzută nu numai ca un context natural, ci și uman - și uman - din punctul de vedere al diversității bioculturale. Pentru a ne păstra și îmbunătăți mediul, acțiunea socială și culturală este o condiție prealabilă fundamentală pentru realizarea unei durabilități reale.