O echipa tehnica este la dispozitia dumneavoastra pentru identificarea si solutionarea problemelor aparute la distribuitoarele automate.
Contractul de service include urmatoarele:
- deplasarea unui tehnic lunar la aparat, in vederea unei constatari, revizii;
- deplasarea in regim preferential si de urgenta in cazul solicitarilor.( aparitia unor defectiuni accidentale).
- Igienizare aparat;
- Inlocuire garnituri uzate;
- Gresare grup cafea;
- Reglare aparat (rasnita; gramaj; etc.);
- Diagnosticarea unor uzuri aparute la anumite componente sau subansamble si instiintarea beneficiarului cu propunerea de inlocuire, pentru a evita distrugerea altor piese;
- Manopera in cazul unor reparatii care necesita inlocuire de piese sau subansamble;
- Instruirea personalului de deservire pentru buna exploatare a echipamentului.
De asemenea pentru a veni in sprijinul clientilor, oferta noastra de servicii mai include :
- consultanta tehnica gratuita in vederea achizitionarii unor echipamente noi astfel incat acestea sa corespunda cat mai bine cerintelor dumneavoastra.
- oferirea de consumabile de cea mai buna calitate in vederea realizarii unei satisfactii depline, a dumneavoastra si a clientilor dumneavoastra dar si pentru a mari la maximum posibil durata de viata a echipamentelor.
Imaginile, detaliile tehnice, descrierile produselor au caracter informativ si nu creaza obligatii contractuale. Producatorul isi rezerva dreptul de a modifica aceste caracteristici fara o notificare prealabila. Pentru informatii exacte asupra acestor aspecte, precum si pentru disponibilitatea unui anumit produs,
va rugam contactati un reprezentat vanzari