O echipa tehnica este la dispozitia dumneavoastra pentru identificarea si solutionarea problemelor aparute la distribuitoarele automate.

Contractul de service include urmatoarele:

  • deplasarea unui tehnic lunar la aparat, in vederea unei constatari, revizii;
  • deplasarea in regim preferential si de urgenta in cazul solicitarilor.( aparitia unor defectiuni accidentale).
  • Igienizare aparat;
  • Inlocuire garnituri uzate;
  • Gresare grup cafea;
  • Reglare aparat (rasnita; gramaj; etc.);
  • Diagnosticarea unor uzuri aparute la anumite componente sau subansamble si instiintarea beneficiarului cu propunerea de inlocuire, pentru a evita distrugerea altor piese;
  • Manopera in cazul unor reparatii care necesita inlocuire de piese sau subansamble;
  • Instruirea personalului de deservire pentru buna exploatare a echipamentului.

De asemenea pentru a veni in sprijinul clientilor, oferta noastra de servicii mai include :

  • consultanta tehnica gratuita in vederea achizitionarii unor echipamente noi astfel incat acestea sa corespunda cat mai bine cerintelor dumneavoastra.
  • oferirea de consumabile de cea mai buna calitate in vederea realizarii unei satisfactii depline, a dumneavoastra si a clientilor dumneavoastra dar si pentru a mari la maximum posibil durata de viata a echipamentelor.

Service

Imaginile, detaliile tehnice, descrierile produselor au caracter informativ si nu creaza obligatii contractuale. Producatorul isi rezerva dreptul de a modifica aceste caracteristici fara o notificare prealabila. Pentru informatii exacte asupra acestor aspecte, precum si pentru disponibilitatea unui anumit produs,
va rugam contactati un reprezentat vanzari